Tuesday, August 30, 2016

FW: Emailing: Baie spesiaal om almal bietjie te kon leer ken(Sanita).jpg, Diep denke Elanij (Sanita).jpg, Ek het NOOIT geweet ek sal so baie van 'n bucket hou nie -)) Sanita.jpg, IMG-20160729-WA0004.jpg, Kerk by Tabgha (Sanita).jpg, Klaar vir die dag gepi

Israel 2016 (Foto's van Sanita Pretorius).

-----Original Message-----
From: SP Bags t/a STITCH [mailto:sanita@etime.co.za]
Sent: 30 August 2016 7:52 AM
To: Le Roux, Magdel
Subject: Emailing: Baie spesiaal om almal bietjie te kon leer ken(Sanita).jpg, Diep denke Elanij (Sanita).jpg, Ek het NOOIT geweet ek sal so baie van 'n bucket hou nie -)) Sanita.jpg, IMG-20160729-WA0004.jpg, Kerk by Tabgha (Sanita).jpg, Klaar vir die dag gepik.Mi

hallo

hoop dit gaan goed met jou? hier is my foto's vir die blog. hoop nie ek's te laat nie.

baie groete en liefde
sanita