Wednesday, January 18, 2017

Foto's van Anto Swart (2)


________________________________


From: Antoinette Swart [mailto:oumaanto@gmail.com]
Sent: 02 September 2016 8:34 AM
To: Le Roux, Magdel
Subject: Fotos

Naand uit 'n baie koue Kaap

Ek heg vir jou die beloofde fotos aan. Daar is 25 en jy kan daarmee maak wat jy wil. Ek het maar 'n mengsel gemaak van mense en dinge. Ek neem nooit eintlike baie mense af nie. Moes ook so 'n bietjie van die plante bysit en die sonsopkoms oor Hazor. Laasgenooemde was elke oggend vir my soooo mooi!!

Was lekker om jou stem vanmiddag te hoor. Ja, ek werk bietjie teen tyd, want hoop om hoofstuk 2 klaar te hĂȘ voordat ons Pretoria toe kom. Ek wil mos einde 2018 klaar wees. Sal maar sien, want ek wil dit darem geniet ook.

Ek dink baie aan jou en al jou werk. Baie sterkte daarmee.

Liefde.
Anto

NS In my haas het ek granate verkeerd gespel. Ai, ai, ai toe gooi die rekenaar my byskrifte in alfabetiese orde nadat ek dit mooi kronologies gerankskik het